Er is momenteel veel te doen omtrent gelpolish, BIAB en kunstnagels. Het is dan ook van groot belang dat een salon hygiënisch en met de juiste producten werkt. Zo werk ik bij mij in de salon met een eigen vijlen set voor iedere klant en worden ook de materialen na iedere behandeling grondig gereinigd.

Hele fijn sfeer, en altijd gezellig! En je krijgt er ook nog is prachtige nagels. Ook daar is ze heel professioneel in.